Bling-blingmus

Brorsan ramlade in vid 3 i natt men han måste varit väldigt tyst och smidig för jag sov som en gris. =) I morse tog vi en promenad efter frukost vilket var skönt. Så fint och ljust ute ju. Sen bar det iväg på julbord. Trevligt att sitta och prata en stund med familjen och träffas så här innan Thailand (2 dagar kvar nu). Jag fick en blingblingmus som jag blev jätteglad för. Lite typiskt mig vilket mamma visste och inte kunde låta bli. Den funkar perfekt och ligger här bredvid datorn och lyser nu. =)

Sen har vi varit och hälsat på Ulrika, hundarna och en jättesöt liten kattunge som heter Marwin. Ojojoj, så söt. Det var roligt att träffa Ulrika igen, det var alldeles för länge sedan sist och jag hoppas vi kan ses oftare.

Nä, nu ska jag fortsätta pyssla här hemma lite.

Ciao


Min bling-blingmus =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fin den är:) Ha det toppen nu, bada & sola åt mig, :') <3

2008-12-22 @ 10:42:54
URL: http://elingustavssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0