Dyr inspiration!?

På jobbet idag håller jag på med något som kan kallas för terapiarbete. Inget svårt, inget kunskapskrävande men rätt skönt ibland eftersom man slipper tänka så mycket eller anstränga sig något nämnvärt. Vi har bland annat ECO tapeter som kund och där finns massa olika kollektioner, dvs. olika teman för de olika kartböckerna som man kan bläddra i i tapetbutiken.

Det innebär att reklambyrån arrangerar alla olika foton som tas för respektive tapet. Dessa är otroligt snygga och idag håller jag på att lägga in alla bilder för respektive kollektion i olika dokument som sen sparas till pdf:er för att på så sätt få ner dokumentstorleken men att man ändå enkelt får en översikt över bilderna. På så sätt kan jag sitta här och dregla över alla läckra bilder. Det innebär också att man blir otroligt sugen på allt från tapeter till möbler, kuddar och tyger och inte kan låta bli att drömma sig bort till inredningstankar och sånt som jag tycker är roligt. =) Farligt eftersom jag planerat köpstopp nu innan Thailand. =) Förutom vad gäller bil då. För idag ska vi ringa till bilhandlarn och meddela att vi vill bli ägare till audin! Jippie! =) Nu gäller det bara att få sålt Noten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0