Försöker insupa så mycket av julen som möjligt...

Igår kväll hade jag en kväll helt för mig själv och det hör inte till vanligheterna nu för tiden. Jag tog en promenad till Knalleland, inköpte lite kul pyssel, tog en promenad hem och sen sattes det igång. Vämde lite glögg, laddade datorn med julmusik och sen tillbringade jag resten av kvällen vid köksbordet och gjorde julkort. Var riktigt mysigt faktiskt. Julkänslan infann sig på direkten.

Idag blir det fortsättning på jultemat. Idag är det nämligen dags för julfest med jobbet. Vi ska hem till en kollega och ha julfesten där. Laga lite mat ihop, dricka glögg och ha det roligt. Hoppas jag. Gissar att en del lekar och annat pyssel har förberetts för här har nämligen tisslats och tasslats en hel del. =) Spännande, spännande. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0