Ett riktigt hundjobb

Denna veckan har vi en hund på kontoret, Rocky heter han och är en Soft Coated Wheaten Terrier. Han är jättefin och ska vara här hela veckan eftersom hans husse som är kund till byrån är på semester. Därför får vår VD Tina ta hand om honom och det verkar som att hon är måttligt road av det. Men vad gör man inte för sina kunder. =)

Tror att dem är lite rädda för att det ska hända något här eftersom förra året var han bara valp och då bet han sönder Jossans matburkar och kissade på hennes skrivbordsben. Hon var måttligt road. Speciellt när det var heltäckningsmatta. =) Men jag tycker bara det är mysigt med en hund som springer omkring här och viftar lite på svansen när man pratar med honom. Hade gärna kunnat tänka mig att ha en hund här jämt...men vi får väl se om jag är lika positivt inställd den dagen jag hittar en våt fläck i min väska eller så... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0