Glasögonorm

Det är sällan jag har mina glasögon på mig. I vanliga fall bär jag linser jämt, jämt men ibland får jag ett ryck och låter ögonen vila och låter glasögonen dammas av. Det måste vara en dag när jag tänkt hålla mig lugn och inte träna eftersom det är det jobbigaste som finns - dem är ju bara i vägen. Idag var en sådan dag som jag bestämde mig för att bli glasögonorm men nu ångrar jag mig. Har så ont i ögonen och huvudet nu så jag blir galen. Inbillar mig att det beror på att jag inte är van vid allt ljus som reflekteras från alla håll och att jag hela tiden har glasögonbågen i periferin vilket är oerhört irriterande.

Åhh, vilket problem va!? =) Nä då, jag ska inte klaga men visst, det hade det varit skönt att både slippa problemen med glasögon som alltid immar vid fel tillfälle och linser som man råkar tappa i handfatet gång på gång. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0