Julfika med mina tjejer

Ser fram emot ikväll. Då ska jag nämligen på lite julfika hos Maria L tillsammans med Maria E. Vi ska dricka glögg, äta pepparkakor och gröt och snacka skit. =) Vi brukar alltid ha en lite julfika varje jul och förr bytte vi julklappar också men det har vi slutat med....som tur är, det räcker gott och väl att bara träffas och umgås en stund med lite jultema. Ska bli riktigt mysigt att träffa dem innan jul och innan jag åker till Thailand. Jag har dessutom förberett ett litet pyssel jag tänkte vi sulle göra ikväll. Hoppas ingen av dem läser detta nu innan. =)

Vi ska få varsitt blad där det finns färdiga ämnen som "Jobb/Plugg", "Boende", "Kärleksliv", "Övrigt" och "Nyårslöfte". Här ska man fylla i hur man tror år 2009 kommer att bli för en själv. På baksidan ska man fylla i hur man tror att de två andras liv kommer att utveckla sig under det kommande året. Ingen ska visa varandra vad de skrivit utan vi ska förvara dessa och ta fram om ett år och se hur mycket som stämmer överens med det man trodde då. Spännande va!? ;)

Så här ser det ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0