Nedräkning och antydan till resfeber

För närvarande så är det ca 36 timmar kvar till planet lyfter och jag börjar få resfeber. Japp, så är det. Har bara börjat packa lite grann och det känns som att jag har noll koll på pengar, packning, ev. köp innan osv. Är så mycket annat som ska ha avklarats innan det är dags att ge sig av så Thailand har fått ligga lite i bakhuvudet och gro sådär medan saker som ska ske innan har fått gå före. Jaja, jag tror att det kommer lossna så fort man har satt sig på planet och får lämna kalla Sverige bakom sig för en stund. Glömma allt vad här hemma heter ett tag och bara låta sig ha det härligt. Men just nu är jag grinig, rastlös och uppe i varv.

Jaja, får bli en sväng på lunchen och se om det är något som ska kompletteras!

Tjing! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0