Ny vecka, nya möjligheter och en väldans massa beslutsångest

Måndag idag...igen. Hade hur svårt som helst att komma upp i morse. En sådan där morgon när man snoozar gång på gång och inte är medveten om att man borde gå upp. Sängen känns så där otroligt varm och skön och man inser liksom inte riktigt att klockan är på tok för mycket. 8.00 var klockan i morse när jag till slut insåg att det var morgon. =) 8.23 var jag på jobbet. Inte bra, får se till att skärpa mig.

Jaja, kan ha berott på att jag hade svårt att somna igår. Idag måste vi lämna besked om vi ska köpa bilen eller ej. Så otroligt svårt beslut. Har vridit och vändit på det fram och tillbaka men blir inte klokare för det. Så otroligt lockande men också så väldans massa pengar. Jaja, så är det.

Jobb och afrodans står på programmet idag! Nu ska jag jobba vidare...och fundera vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0