Pysselpysslig

Idag är det torsdag vilket innebär att det är helg snart igen. Ikväll har jag bjudit hem Maria på lite kvällsfika och sen hade jag hoppats att hon ville hjälpa till att äta upp alla pepparkakor som jag bakade förra helgen. =) Tyvärr är hon sjuk, min stackars gumma och det ser tyvärr inte ut som det blir någon fika. Tråkigt. Framförallt att hon är sjuk men också för att jag sett fram emot en fika med lite skvaller och mys så här en vinterkväll inomhus. Saknar henne, men huvudsaken är att hon blir frisk.

Annars funderar jag på att vara lite pysslig ikväll. Har planer på att göra egna julkort och skicka med snigelpost i år och sen funderar jag på att baka biscottiskorpor att ha med till mamma och pappa på lördag kväll när vi är bjudna på middag. Är på pysselhumör. Sådär pysselpysslig så att man bara vill knepa och knåpa och få fram lite kreativitet som ibland faktiskt kan visa upp. Ja vi får väl se hur det blir. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0