Bildbevis från julfesten

Måndag igen, igår gick jag och la mig innan 8...hahaha, trodde det skulle hjälpa mot en helt sjukt trött söndag. Känner mig iofs. piggare idag men en solsemester om 2 veckor och en dag kommer sitta kanonbra! Längtar efter sol, värme, bad och att bara vara. Ojoj.

Julfesten i fredags var trevlig. God mat och alla var goa och glada - sådär som man ska vara på en julfest efter lite glögg, vin, champagne, snaps och annat! ;) Men det var ändå relativt lugnt. Har varit med om värre... Mycket roliga spel, pyssel, rim, lekar och bordsplaceringar så dte kom nya små överraskningar hela tiden. Här nedan kommer lite bildbevis! =)

Ikväll ska jag fika med Mariorna innan det blir en sväng på gymmet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0