Vår julklapp är här...

Lördag idag, väldigt skönt. Ligger i soffan och myser och njuter av att det är helg och inte mycket på helgens schema. Igår efter jobbet var vi och hämtade vår julklapp, den nya bilen. =) Den är så fin och så blank och svart och luktar så är alldeles, alldeles nytt och fräscht. =) Det känns väldigt roligt och spännande hur man nu kan bli lycklig av en bil men så är det iaf och man vill liksom ut och köra och lära sig alla knappar och spakar som finns att utforska. =)

Bror min kommer hit om en stund och ska direkt vidare med sitt jobb för att slutligen sussa här på soffan i natt. Ska bli trevligt att träffa honom. För övrigt för det bli en lugn och skön lördagskväll tror jag. Laga lite god mat och gå en lång promenad...och så kanske ut och köra lite bil. =)

Imorgon väntar julbord med mamma, pappa, syster, bror och Andreas. Vi ska till Hoffsnäs utanför Borås och det ska bli väldans mysigt. Hoppas jag får i mig mer än vad jag fick på julfrukosten i morse med A släkt. Får nog lite motvilligt erkänna att det där med att fira lite med champagne och whiskey igår kväll efter bilhämtningen var lite väl onödigt. Hrm. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0