A lot of things to do

Har haft tre helt hysteriska dagar på jobbet. Det har varit väldigt myckett göra, stressigt, rörigt och så men samtidigt väldigt roligt. I morse lämnades dock dokumentet som jag arbetat med hela veckan in för tryck och då kan man pusta ut...en stund.

Problemet med mig är att jag har svårt att hålla många bollar i luften samtidigt. Blir liksom att jag går in för en sak till 100% och då har jag svårt att fokusera på andra saker vilket inte är bra. Jag har svårt att tänka på allt annat som jag brukar lägga tid på att tänka på men å andra sidan kanske det bara är bra. Så att jag slipper tänka sönder allting som jag oftast annars gör. =)

Jaja, veckan har gått fort och imorgon är det redan fredag. Poff sa det så var det helg...igen. Lugnt och skönt är planerna och Charlotte kommer hem på besök på lördag så då blir det nog ett besök på dansgolvet ser det ut som. Annars blir det till att njuta av helgens lugn och lathet. låter skönt, eller!? ;)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0