Dags för lite personligt, kopiera gärna frågorna och lägg in dina svar

Vilken svordom använder du mest?

Jäklar, men det som de flesta stör sig på just nu är att jag avslutar allt med "eller hur?". Fruktansvärt irriterande enligt bland annat min pojkvän. =)


Äger du en iPod?

Japp, men den börjar fungera sådär.


Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

7, men jag går upp allt mellan halv 8 och 8. Seeeeg.


Hur många resväskor äger du?

2


Var köper du dina matvaror ifrån?

City, oftast


Skulle du hellre ta bilden än att var med på den?

Både och KAN vara skoj ibland


Vilken var den senast filmen du såg?

Davincikoden igår, men orkade bara se halva. =)


Du är ledig, umgås du då helst med en barnfamilj eller en vän?

Varför inte både och.


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa då?

Hmm, det finns mycket som det går att spendera pengarna på. Vet ej i vilken ordning dock.


Har någon någonsin kallat dig lat?

Nej det tror jag inte.


Tar du någonsin medel för att få hjälp att somna snabbare?

Nej, skulle snarare behöva något som hjälpte till att hålla mig vaken. =)


Vilken CD ligger i din CD-spelare?

Daniel Powters senaste  


Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?

Svårt...gillar att träna till Lady Gaga


Har någon berättat en hemlighet för dig denna veckan och i så fall vad?

Nej inte vad jag kan komma på


Vad åt du till middag senast?

Sushi


Använder du huvtröjor?

Sällan


Kan du vissla?

Javisst kan jag det...


Vem var den senaste som ringde till dig?

Min syster


Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?

Slänggungan


Tror du att folk pratar bakom ryggen på dig?

Säkert!


Vilket riktnummer har området du befinner dig i?

033


Tittade du på tecknat när du var liten?

Vem har inte gjort det?


Hur många syskon har du?

Två, syster och bror


Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?

Vad är "stort"?


Hur blyg är du inför det motsatta könet?

Inte så värst


Vilken film kan du alla replikerna till?

Ingen


Äger du några band-T-shirts?

Nej...det är inte min grej


När flög du senast?

Till Spanien i somras


Hur många stolar står runt ditt köksbord?

4


Läser du för skojs skull?

Japp, men det går i perioder


Pratar du några andra språk?

Engelska, lite franska


Diskar du din egen disk?

Ja, om inte min pojkvän gör det =)


Har du gråtit offentligt?

Jadå


Har du en stationär dator eller en laptop?

Laptop


Försöker du alltid lära dig nya saker?

Ja, jag tror att det är det som får en att utvecklas och känna glädje


Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

Inte nödvändigtvis, men det är charmigt


Vill du just nu göra några tatueringar eller piecingar?

Nej


Kan du kasta macka?

Inte tillräckligt bra =)


Vad har du med dig på bion?

Gärna en godispåse och min älskling att hålla i handen


Vem var din favoritlärare och varför?

Anna My - för att hon var så väldigt duktig (svenska och historielärare)


Har du dejtat någon med annan religion?

Inte vad jag vet...


Vad har du för väder?

Snö


Har du en favoritblogg?

Min egen, såklart! =) Katrin Schulmans blogg är också grym


Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?

Layout, svenska och historia


Gillar du att flyga?

Ja, om det inte är allt för långt. Fasar för den kommande Thailandsresan i december


Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

Trygg, tålamod, omtänksam, ärlig och kärleksfull


När sov du senast på golvet?

Kommer ej ihåg


Vilken är din favoritdrink?

Har alltid varit P2 förr men variation förnöjer


Vilken är din mammas hemstad?

Någon stad i Florida, kommer ej ihåg vilken


Vilken är din pappas hemstad?

Bollebygd


Hur många timmar måste du sova för att fungera?

Inte för mycket, inte för lite men runt 8 är nog optimalt. Blir så trött och grinig annars


Är dina dagar fullbokade och stressade?

Inte som förr...vilket är bra


Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade för mycket på lektionerna?

Nej inte vanligtvis


Vilken är din favoritfrukt?

Vindruvor, definitivt =)


Hur gammal blir du nästa födelsedag?

25. Shit, man börjar bli gammal...


Bryr du dig om intaget av kalorier du äter?

Är betydligt bättre nu för tiden med att inte bry mig


Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

Fruktansvärt


Tror du att det finns liv på andra planeter?

Fundersam...


Vem var den sista personen som gjorde dig arg?

Det var på mig själv...


Tror du att Gud är man eller kvinna?

Spelar det någon roll?


Kommer du bäst överens med personer av samma kön  eller av det motsatta?

Beror på sammanhanget


Vad var det senaste du åt?

Frukost på jobbet


Hur valde dina föräldrar ditt namn?

Ingen speciell baktanke vad jag vet.


Gillar du senap?

Ja men inte till så mycket


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

Att jag duger precis som jag är


Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

Kanske...


Har du någonsin köpt något från eBay? Vad var det senaste i så fall?

Nej


Tycker du om att krama folk?

Älskar kramar


Skulle du säga att du är trendig?

Kanske inte mer än någon annan


Äger du en digitalkamera?

Ja, men är alldeles för dålig på att komma igåg att använda den


Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

Cameron Diaz


Stör det dig att någon säger att de ska ringa, men inte gör det?

Mycket


Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?

Mängder! Gömda är väl en och Flyga Drake en annan


Vad är du allergisk emot?

Snåla människor =)


Får du dåligt samvete när du har ätit kött?

Inte det minsta.


Om du var född av motsatt kön, vad hade du fått för ett namn?

Alexander vet jag att mina föräldrar sagt


Vem av dina bloggisar vill du helst vet allt om?

Tror inte jag vill veta allt om någon...faktiskt

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Självklart skulle du kopiera över dem till din blogg. Jag behöver visst bli lite tydligare i mina instruktioner...



Kramar!

2008-11-24 @ 11:50:54
URL: http://www.papillonalva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0