Pepparkaksbak!?

Idag är det torsdag, inte klokt vad tiden går fort. Poff säger det och så är det helg igen. Lika bra att vänja sig vid att tiden aldrig kommer att gå sakta. Så vidare man inte är hos tandläkaren eller gynekologen. Dååå på något konstigt sätt är det som att sekundvisaren hasar sig fram. Idag blir det träning efter jobbet. Har tänkt köra lite på bandet och så blir det en halvtimmes corepass. Känns bra att ha kommit igång igen. Man mår så myket bättre då. =) Sen funderar jag faktiskt på att ställa till med papparkaksbak! Inte alls så att jag äääälskar pepparkakor. Det är väl t.om. så att dem som man köper i affären som är EXAKT lika tjocka, aldrig brända och fullkomligen perfekta är godast men det är inte därför.

Det är för att det faktiskt hör till att knåda, kavla och dricka glögg. Helst ska man också lysna på lite julmusik medan snön sakta dalar ner utanför fönstret. Så blir det nog inte idag. Antagligen får jag bakgrundsmusik av hockeyn på TV:n i vardagsrummet och det slutar med att pepparkaksdegen fastnar i mattan, de brända stackrs grisarna åker i soptunnan och jag går och lägger mig grining och förbannad! ;) Resultatet kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0