Sexparty - roligt eller onödigt!?

Jag har varit på sexparty en gång i mitt liv. Det var länge sedan och jag visste knappt vad en kondom eller ännu mindre vad en dildo var för något. Det kändes mer som att Elin, tjejen vi var hos bjöd in ett gäng nyfikna kompisar (läs tjejer i nedre tonåren) för att det var nytt, spännande och något annat än de vanliga filmkvällarna som då var helgens obligatoriska aktivitet. Som sagt, det VAR väldigt roligt, fashinerande och lärorikt! =) Man fick klämma, känna, lukta och smaka på alla möjliga sorters konstigheter och ögonen var nog stora som tefat på samtliga kompisar hemma hos Elin. Jag minns att hon bjöd på tacopaj och att vi fnissade och tramsade en hel del. Så klart.

Kul minne det där som dök upp i samband med att jag blev bjuden på sexparty som sker nu på lördag. Har inga förväntningar alls utan ser det som en kul grej istället för att gå på krogen eller att sitta hemma och se en film. Det är inte så att jag skrivit en lång inköpslista om bara väntar på att få bockas av på lördag kväll. Nej då. Det är bara ett väldigt trevligt sätt att träffas ett gäng tjejer och samtidigt få möjligheten att krydda aktiviteterna i sovrummet lite extra. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0