Shopping och tjejmiddag på programmet

Bond var sådär. Tyckte inte de var något speciellt, men kvällen var jättetrevlig och vi var och åt på Köket innan. Aldrig varit där tidigare men kanongott. Om en halvtimma ska jag hämta Maria för en tur till Alingsås. Måste hålla lite i pengarna har jag bestämt men en Fars dags present måste de ju bli och att strosa på stan och käka lunch är ju alltid trevligt.

Sen kommer Mariorna hem till mig ikväll. Har menyn färdig: Flygande Jacob med ris och fetaostsallad och så en chokladfondant med vaniljglass till efterrätt. Ska bli kul att pyssla och fixa lite i köket och jag gissar att jag måste ta ett litet städröj innan också. =) Jaja, dags att göra sig i ordning. Tjing!

Mariorna som Lisebergskaniner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0