Trött och irriterad

Varför är det bara så vissa dagar att man bara inte riktigt är på rätt humör. Trots att man inte vill vara ett sånt där jävla pain in the ass så går det liksom inte att skärpa till sig. Idag har varit en bra dag egentligen. Hade en jättemysig förmiddag i Alingsås och allt var frid och fröjd men sen när jag kom hem var det att luften gick ur mig totalt. Trött så in i helvete och känner att jag inte alls har lust att flyga runt med dammsugaren som jag faktiskt MÅSTE idag. Absolut inget ont mot Mariorna men nu är jag trött, irriterad och har bara lust att ligga i soffan och vila. Kanske, om jag städar riktigt snabbt och förbereder, så hinner jag unna mig det med innan de kommer senare ikväll. Ja, det gör jag nog.

Det är nog helt enkelt så att jag behöver ha hem min pojkvän, något saknas här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0