Tungt huvud och röda ögon

Igår fick de små danskromoosomerna i kroppen sig en rejäl omgång. Tyvärr så innebar det också att min stackars mage fick ta emot en hel del alkoholhaltig dryck vilket jag ångrar idag. Som alltid. Charlotte och jag har inte setts på hur länge som helst men det tog vi igen igår. Vi började med ett par glas vin hemma hos mig (oss =)) och en massa snack innan vi drog ner på stan, avnjöt lite god sushi på Eest och vandrade vidare till Vimmel - först på stället. Satt där och tjatade och hade trevligt innan vi gick vidare till X&Y - nästan först även där. =) Är inte alls lika rutinerad i kroglivet som man var förr och trots att det var skitskoj ute och att fötterna gör ont idag efter allt dansande så inser jag hur otroligt glad jag är över att inte leva det livet längre! Jätterolig kväll men en kväll i soffan med en bra film tillsammans med min älskling är tusen gånger bättre! =) Då får man heller inte tungt huvud och röda ögon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0