Det blev inga grisar, inga hjärtan heller...

Det blev inget pepparkaksbak. Det blev ingenting alls. Igår var ingen bra dag. Ingen bra dag alls. Mådde som vanligt fram till lunch sen vet jag inte vad som hände för helt plötsligt var det som om någon hade skruvat om ordentligt i huvudet på mig. Jag blev tröt, grinig, riktigt less och kände mig mer som tre år igen. Hade bara velat ligga ner och bli så där kramad, tröstad och ompysslad som man blev när man var liten. Allt gick fel på jobbet men jag lyckades iaf. ta mig till gymmet vilket jag är stolt över. Sen gick jag och la mig tidigt och tyckte bara sådär synd om sig själv som man kan göra ibland. Inte kul alls. Så det blev inga pepparkakor. Bättre lycka nästa gång.

Idag är det iaf fredag och ikväll ska vi iväg ett gäng och käka och bowla lite. Kan nog bli kul! =) Pepparkaksbak, städning och lite ljusstakespyntning får det bli på söndag istället. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0