Vardagslyx

I eftermiddag är det dags för något som jag tycker är bland det bästa och mest lyxiga som finns - att gå till frisören! Det är alltid en extremt härlig känsla att få slå sig ner i frisörstolen efter en lång arbetsdag. Att få sitta där i ett par timmar och bli totalt ompysslad, bläddra i skvallertidningar och dricka kaffe. Finns det något skönare än när någon pysslar med ditt hår, tvättar, masserar, kammar och fixar!? Knappast!

Så idag ska jag till Carro och bli fin. Ska fortsätta att vara mörk men idag blir det något ljusare och kanske en mer höstigt, mörkbrun ton. Så har jag tänkt iaf. men man vet aldrig om hon har några andra planer eller förslag som hon lycka övertyga mig om eller ej. =) Det återstå att se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0