Den där Idolhetsen...

Trodde verkligen att Idol hade gjort sitt. Det har ju funnits i många år nu och allt annat brukar ju dö ut efter ett tag. Folk lessnar liksom och vill ha annat, mer vågat och förnyat. Men jag har fått ändra åsikt. Har följt de flesta Idolavsnitten i höst och blir bara mer och mer fäst. De har vekligen lyckats att göra det bättre än någonsin. Nya juryn är ett totallyft och ger så otroligt mycket mer än vad de tidigare omgångarna har gjort. Det KÄNNS verkligen nytt och fräscht och deltagarna är en riktigt skön mix av folk  plus att de är jätteduktiga. Det kommer bli kul. Känns som att de flesta är för bra för att någonsin åka ut. Det blir svårt. Någon måste ju ut. Hela tiden. Hmm, men det är det som gör det så spännande.

Väntar iaf. med spänning till kvällens avsnitt. Jag ska till Maria på lite mysfika. Ska se på TV och babbla en massa skitsnack. Så som tjejer gör när de ses. Ska bli mysigt och det var på tok för länge sedan sist. Så ser min kväll ut. Kankse hinner med en promenad också. Vi får se. Blir ingen träning iaf. Har sådan träningsverk i ryggen så jag tror jag ska dö snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0