Djävulska hormoner

Idag har varit en riktig pissdag. Sådana har man ibland men dem är alltid lika jobbiga. Usch och fy. Började inte så tokigt i morse tycker jag. Var sen till jobbet men de är jag ju alltid nu för tiden men sen rann allt på som det brukar. Det var nog nästan först efter lunch det började. Jag bara kände hur det kom växande, den där hemska känslan då man känner att man är nära att inte kunna behärska sig. När man får bita sig i tungan för att inte låta frustrationen brista ut. Hade jag haft något hårt att slå med så hade risken funnits att någon åkte riktigt illa ut. Ja så illa var det faktiskt. När man inte riktigt vet om man ska slänga sig på marken och skrika och dunka knytnävarna i golvet eller bara skälla ut någon stackars oskyldig sate som sitter närmast. Det  måste vara hormoner som spökar och som gör mig till en riktig bitch. Fy vad jag hatar den känslan. Som tur är så blev jag på något bättre humör efter en skön promenad och en lagad middag av min älskling.

Hoppas det har lagt sig helt tills imorgon och att man vaknar upp på ett sådant där sprudlande humör och beter sig som en trevlig och glad tjej och inte en sån sur och jobbig bitterfitta jag varit idag...och nej jag är inte gravid. Jag har bara hormoner som svänger lite hit och dit som de flesta andra tjejer har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0