Förkylningstider

Jahopp, då har man väl åkt dit gissar jag. I morse vaknade jag med halsont och förkylning. Inte så konstigt när alla på jobbet går omkring och snörvlar och nyser på kapp och egentligen är det väl bara bra att man åker dit ordentligt och blir frisk så fort som möjligt igen än att man, som jag gjort ett bra tag, går omkring och vet inte om man är bra eller dålig och tränar lite här och vilar lite där.

Men nu gissar jag att det brutit ut så det får bli en lugn kväll så att man frisknar till. Tur att helgen blir lugn då. Imorgon ska jag och Mariorna ut och äta på Oliven och sen ska vi se på bio. Partik 1,5. I helgen åker Andreas till Stockholm så då tänkte jag passa på att besöka mina föräldrar och umgås med dem hela helgen. Blir förhoppningsvis en ridtur med mamma och syster och lite god mat på kvällen innan en shoppingtur på söndagen är inplanerad. Kul, kul! Hoppas bara inte det blir värre med snuvan. Men men. Så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0