Ingen aning blev till hemmakväll blev till AW

Snart är det dags att gå hem efter en hel veckas jobb. Ska bli skööönt. Har velat i princip hela veckan om hur kvällen skulle spenderas - allt har berott på hur pigg jag känt mig och vad A skulle göra. Det var nämligen tal om att få till ett Varbergsbesök någon gång under helgen också men så blev inte fallet. Så nu ska jag och Emma träffa Hanna och ev. några till i Göteborg och gå på after work. Ska bli kul att komma till Götet och få lite helg- och löningkänsla (trots att vissa inte får lön förrän på måndag). Dessutom ska det bli skoj att träffa Hanna och få umgås med henne och Emma en kväll sådär. Var dock först mest sugen på en kväll i soffan med ett glas vin och Idol men så blev det icke till sist.

Jaja. Har ett nyrenoverat badrum där hemma också som bara väntar på att få städas och röjas upp efetr dagens hantverkare som varit där. Kommer bli kanonfint och bra men mindre roligt att ta hand om det så som det ser ut. nu. Jaja. Man lever bara en gång och då är det roligast att vara social och göra saker som man tycker är roligt och inte saker som "borde" göras. Så! Nu släpper jag alla stress och dåliga tankar som dyker upp i huvudet och kommer gå in för att få en trevlig kväll på stan! Bra!


Tequilarace i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0