Ni som bor på första våningen och har sex...

I natt när jag kom hem blev jag så full i skratt. Någon hade satt upp en lapp i trappuppgången med ilskna, stora bokstäver där det stod: "Ni som bor på första våningen kanske attraheras av att folk ser på när ni har sex, men det gör INTE vi så snälla, dra ner persiennerna" Tack på förhand. Haha. Jag kan ju bara tänka mig vad man har fått tvingas svara när ens barn frågar vad människorna i huset mitt emot sysslar med. Kan bli en något jobbig sits så visst förstår man. =) Men ju mer jag tänker på det desto mer skrattar jag. =) Haha, kul det där.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Vet inte om det är läge att nämna att vi bor på tredje våningen så att det inte blir några missförstånd.

2008-10-27 @ 12:44:59
Postat av: Elin

Emma, ni bor ju på tredje våningen, stackars andreas, nu skäms han;) haha, puss på dig syster<3

2008-10-27 @ 17:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0