Nostalgitripp

Jag ligger hemma i sängen. Har varit hemma från jobbet varje dag denna veckan, usch och fy. Inte roligt när man har nytt jobb och vill visa framfötterna. Men det kan inte hjälpas. Har fortfarande ont i lungorna, huvudet och är så trött och svag. Inte alls kul, men det är väl bara att acceptera och så ta nya tag...

Har iaf. lite tid över till att göra sådant som man inte hinner med i vanliga fall. T.ex. att kolla igenom gamla bilder. Sånt är roligt. Här är bild på mig och syskonen för ett och halvt år sedan. Mitt långa, blonda hår.



och här är från cykelracet förra året...Lisebergskaniner... =)



Här är bild på mig och Charlotte för länge sedan, säkert 4-5 år sedan, utelåsta från vårt hotellrum i bara handdukar...hmm...ingen lätt sits. =)



och så Spanien förra året, varmt och skönt...



Ja, sånt här kan man leva på ett tag...en liten nostalgitripp sådär.

Nä, nu ska jag tvätta lite grann, rena kläder behöver man också. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0