Bloggträsket

Jaha, då har man fallit dit. Ner i bloggträsket som fler och fler tycks göra. Tänkte att det säkert inte intresserar någon endaste en vad som händer i mitt liv men å andra sidan så kan jag ju lika gärna svamla ner några rader ibland så de i min närhet slipper allt tjatter och babbel. =) Om det dessutom kan locka någon att läsa lite då och då så är det väl hemskans trevligt i så fall. =)

Nu håller jag på att avsluta dagens jobb på reklambyrån jag jobbar på och det är snart dags att gå hem. Tänkte ta en sväng till gymmet och svettas lite innan det är dags för kvällens Idol och nya serien på 4:an tänkte jag. Dock verkar det som att kvällens fotbollsmatch är mer populär för min pojkvän så det blir till att slåss om tv-kontrollen ikväll. =)

Får se vem som hinner först...ha en trevlig kväll.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0