Klocka - en identitet!!?

Jag ska köpa en klocka. Har sett ut en som jag vill ha och som jag tycker är jättesnygg. Tror att en klocka på många sätt visar lite vilken person du är och vem du vill vara. Dels har det ju att göra med utseendet på den. Rund, fyrkantig, silvrig, guldig, läderband, sportig, trendig, stilren, diskret, utstickande. Det finns mycket som avgör vilken person du är. Dessutom har ju givetvis märket också en stor betydelse tycker många. Det finns ju vissa som köper en klocka för 50 000:- eller mycket mer vilket bara avslöjar sig för de få som kan se det.

För mig är klocka ett smycke. Något som ska synas och förstärka din identitet. Den klocka jag har idag fick jag när jag fyllde 18 och har fyllt sin funktion. Visst. Men jag har länge funderat på en ny och förra året när jag fyllde år fick jag till och med pengar till en klocka. Tror ni det blev något köp? Icke. De där pengarna tyckte att de lämpade sig bättre till något annat. Men nu är det dags. Nu har jag bestämt mig. En silvrig, sportig klocka som med sina små stenar ändå ger en viss elegans. Visst låter det snyggt!? =) Här är den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0