Sliten och inte sugen på rödvin direkt

Har precis gjort klart pannacottan. Ska ha Tobbe och Lina hemma på lite middag ikväll. Ska äta en kycklingrätt med soltorkade tomater, cashewnötter, kycklinh och chiligrädde och så pannacotta med hallon till efterrätt. Ska bli gott och trevligt men jag får ju erkänna att tanken på vin till maten känns inte så lockande just nu...

Hade en väldigt trevlig AW igår. Vi drack lite vin innan vi begav oss till restaurangen för att käk lite. Det blev mer vin, lite champagne, lite cider, kaffe och baileys och klockan 10 tänkte jag att nu är det nog snart dags att ta sig hemmåt men icke. Det slutade med att jag följde med till Vimmel och dansade lite, drack ett par drinkar och en shot, dansade lite till. Snackade en massa och hade en väldigt rolig kväll med mina nya arbetskamrater. Men så mår man ju som man förtjänar idag...eller jag mår nog oförskämt bra med tanke på mängen alkohol man fick i sig. Men jaja, så är et ibland. Lite som att spela roulett.

Nu är det dags att ta en dusch och börja förbereda maten!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0