Doften av grill vs svettigt gym

Ett planerat afropowerdance-pass ändrades till en skön promenad i vårsolen vid Kyppesjön med Andreas. Tyckte vårkänslorna verkligen infann sig och snön som ibland låg längs vägen och isen på sjön liksom syntes inte, eller iaf. glömdes bort. Det var som att lukten av grill och ljudet av gräsklippare kändes närmare. Ja, jag är glad att jag struntade i att tillbringa en timma i en instängd gymsal som luktar svett, en promenad ute kändes helrätt idag!

Nu har vi precis avnjutit en god kycklingfilé och cous cous och jag funderar vad jag ska hitta på när Andraes kollar hockey. Städa balkongen var ett alternativ - tills jag insåg att vi inte äger en sopborste. Baka är ett annat...hmm. Tåls att tänka på.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0