En kul påskafton

Jag trodde aldrig jag skulle orka med påskaftonen till max efter att fredagen blev så pass sen och blöt. =) Men vi gick till Maria och Damir vid halv åtta och efter några cider - och ett antal samboca med Maria =) - så var man fit for fight igen. Det var en kul fest och roligt att prata både med kända och okända människor. Därefter gick vi till Grand som tyvärr aldrig Mariorna följde med på. Ibland blir ju alkoholen för mycket. Grand var faktiskt riktigt roligt igår. Lagom mycket folk vilket innebar utrymme på dansgolvet, det gillar jag. =) Kul att få skaka loss kroppen lite.

En sväng förbi Mc Donalds för mig och Andreas innan det var dags för hemgång och att få sussa sött. Idag väntar ett besök i Bollebygd och nu får man ta sig ut på en promenad i det underbara vårvädret.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0