Full fart frammåt

Fullt upp! Känns som att det är hundra saker i luften just nu. Det är det förstås inte och det är bara jag som förstorar upp allting och gör det krångligare än vad det är men så är det. Jag älskar iofs. när det är full rulle men är rädd att jag glömmer av något viktigt när det gäller att fixa och planera. Hur som helst, idag blir det golf efter jobbet - 9 hål. Därefetr åker vi hem till Annso i Sjömarken och ska kolla på hennes fina(!?) hus. Hmmm. Sen måste jag hinna hämta min maskeraddräkt hos en kille som agerat budkille.

På fredag är det nämligen dags för 30 års fest à la suntrip sällskapsresan. Min idé är att vara flygvärdinna och jag har fått låna en dräkt av en gammal kollega som varit på vinden och letat fram sin gamla uniform. =) Hopaps nu bara att den passar för annars blir det snabba ryck på nya planer.

Imorgon väntar halvdags arbete vilket ska bli grymt härligt. Slutar ett och har tankar på att gå och träna innan jag ska till frisören och bli fin i håret. En restaurangmiddag väntar därefter på kvällen och förhoppningsvis får man sig en titt på kortegen. På fredag är det som sagt fest och lördag till söndag spenderar vi i Varberg och pussar på Wille. Längtar gör jag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0