Fumlande med knappar

Det var ingen bra idé att köpa en body. I alal fall inte om man försöker dricka mycket vatten och på så sätt tvingas springa på toaletten ofta. Den ska knäppas mellan benen och jag blir lika full i skratt varje gång jag står på toaletten och fumligt ska knäppa de tre tryckknapparna som sitter i grenen. Försöker komma på något sätt att kunna undgå det problemet men om jag inte vill kissa ner mig så får jag nog fortsätta med det här vilket också resulterar i att jag får stanna på toaletten några minuter extra. =) Jaja, tycker ändå det är rätt så snyggt och praktiskt med body och har köpt både en i vitt och turkost. Den vita blev det idag, tillsammans med kjol.


En sådan här fast vit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0