Huvudvärk och AW

Jag har huvudvärk idag och det är aldrig roligt. Det är sällan jag har det och har ingen aning om varför. Försöker dricka en massa vatten och har tryckt ner två ipren men än så länge märker jag ingen skillnad. Suck. Jag som vill vara fredagsglad och känna ett sejält sug efter after work ikväll. Som det är just nu hade ett vågrät tillstånd lockat mer. Men men, så ä det iaf. Efter jobbet idag ska jag och Emma till Göteborg och möta upp Hanna och Katarina på Heaven 23. Vi ska äta deras berömda räckmacka och dricka drinkar! Hrm. Kanske är dte som behövs för att huvudet ska komma i sin vanliga form igen - några drinkar.

Som tur är löstes även hemfärdsproblemet på ett ypperligt bra sätt. Får ju motvilligt erkänna att jag blivit lite bortskämd med att kunna gå hem på 10 minuter från stan. Åker man till Göteborg från borås är det inte riktigt samma situation. Hur som helst får jag åka med snälla Ulrika som ska på bion. Kanon! Emma var också snäll och erbjöd sängplats då hon bor mitt i Gbg men borta bra men hemma bäst är det ju och finns det något skönare än att komma hem till sin egen säng efter en kväll ute och kunna vakna upp hemma dagen efter!? Nä, just det. =)


Ikväll blir det tjejkväll, bland annat med Hanna till höger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0