IFE

Min gulliga pappa ringde igår morse. Han hade ett par biljeter över och frågade om jag och Andreas ville följa med honom och Elin på Elfsborgsmatchen. Nu är det så att sporten där man sparkar på en boll fram och tillbaka i 90 minuter inte direkt är mitt största intresse - tyvärr. Men att gå på en match live är en helt annan grej. Här får man så mycket mer - här är stämning, underhållning, folk och ja - en helt annat känsla så självklart följde vi med.

Förutom att det var otroligt kallt (trots att jag klätt mig upp till tänderna) så var det riktigt kul. Vi hade bra platser långt upp matchen var stundtals riktigt spännande. Till råge på allt så vann dem ju dessutom!

Jag får nog erkänna att basket, wolleyboll och innebandy - till exempel - är lite mer min grej. Där händer det lite mer hela tiden vilket jag gillar men hur som helst så var det skoj igår och jag försöker ju iaf.! =)

Tjing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0