Inget flyt

Vissa dagar så strular allt. Jag har påpekat det tidigare men så är det verkligen och idag är en sådan dag. Datorn segar, program kraschar, allt hänger sig och sen slutar det med att jag får göra om allt ändå eftersom sättet jag trodde skulle funka inte visade sig bli bra.

All denna väntan, all frustration över att inte kunna arbeta med något annat när datorn tuggar på. Åhhh, galen blir jag. MEN, jag vet en person som skulle säga: Luuuugn, det hjälper inte att hetsa upp sig. Andas!

Så det är vad jag gör nu. Andas, andas, andas och försöker att vara luuuugn.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vem kan det vara som säger så...? Andas med magen! kramar om

2009-04-29 @ 09:02:03
URL: http://www.papillonalva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0