Jaha...

...då var det fredag och väntande helgledighet, det känns som att den här veckan knappt har existerat. Helt otroligt men en kortvecka gör sitt! Igår blev det en 9-håls golfrunda med Andreas, Penn och Anna och det gick bättre än vad jag trodde innan jag åkte dit. Jag var nämligen på otroligt dåligt humör när jag kom hem från jobbet och det var mer elelr mindre bara att byta kläder snabbt och grepps golfskorna innan vi for till golfklubben. Detta resulterade i att de första hålen gick lite knackigt men att det gick bättre mot slutet. jag är iaf. rejält taggad och ser fram emot en rund i helgen med.

Ikväll ska vi till la copita och äta mat tillsammans med Andreas mor och far. Därefter är det lite oklart hur helgen ser ut. Men, den som lever får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0