Jippie!

Äntligen, som jag längtat efter lite ledighet. Skärtorsdag idag - det innebär halvdag och hemgång klockan 13.00. Skönt! Tanken är att när jag slutar så ska vi käka lite lunch hemma och packa lite innan vi tar bilen till Ullared. Åhh, jag gillar att gå där. Trots att man får slå sig fram med tjocka mammor med överfulla kundvagnar och skrikande ungar så tycker jag om att gå där och plocka på mig mer eller mindre behövande prylar.

Sen bär det som sagt av till Varberg där vi lånar Andreas systers och mans hus. Sen är det ändrade planer så mamma, pappa och Elin besöker oss under dagen imorgon vilket ska bli jättemysigt.

Hoppas vädret blir som de lovat också!

Glad påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0