Min peppbok!

Idag har jag fått min peppbok, det var roligt. Jag skrev om den för några dagar sedan och längtade tills jag skulle få den för jag var nyfiken på vad folk skrivit. Det märks tydligt att människor på en reklambyrå är lite speciella och skriver finurligt. Några exempel på vad som stod i min bok kommer här:

  • Go och glad som kexchoklad och söt som en karamell
  • Emma G har dom blåaste ögon jag sett
  • Solig, vänlig, duktig
  • Kör din stil, den kommer hålla långt
Men den bästa är ändå:
  • Emma med chokladströssel, sommarens glass! MUMS!
Haha, tja, vad ska man säga. Tänkte att jag skulle komma med en idé om att skriva en annan bok där alla får reda på vad de ska tänka på, alltså ett finare ord för deras svagaste sidor. Hade det inte varit bra att få reda på om man t.ex. uppfattas som snål, gnällig, lat och så vidare!? Ja, jag vet inte. Det är ju definitivt inte en lika ROLIG bok att öppna och läsa men kanske väldigt givande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0