Planer i påsk

Det är snart påsk, fattar ni!? Det känns som att det var julafton igår ju. Men det är bra, jag gillar påsk. Mycket godis, grönare gräsmattor och ledighet. kan det bli så mycket bättre? Knappast. På torsdag slutar jag klockan 13.00 och då åker jag och A direkt till Varberg och stannar där tills lördag. Förhoppningsvis blir det en tur till Ullared direkt på torsdagen där det ska infhandlas lite "bra-att-ha-grejer". På fredagskvällen kommer Tobbe och Lina och äter mat och stannar tills på lördag men annars finns inga planer alls förutom långa, härliga promenader och kanske lite solande om man har tur. Ska bli underbart och jag lääängtar dit.

På lördag ska vi på fest hos Maria och hennes Damir vilket också ska bli roligt. Det var länge sedan med en fest, det kan behövas! =) Dagen efter blir det en sväng till Bollebygd för att umgås med familjen. Ja, jag hoppas på en mysig påsk. Är i behov av lite ledighet nu. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0