Pysslande hemma - mysigt när man är på rätt humör

Jag är duktig jag. Eller jag var duktig igår i alla fall. Körde ett jobbigt, svettigt spinningpass efter jobbet. Sedan städade jag undan lite och lagade mat. Det var hockey på TV så jag övervägde på om jag skulle  läsa min bok eller göra något vettigt. Energin fanns fortfarande kvar i kroppen så jag började att rensa ut hela garderoben. Lade undan det jag inte ville ha - och ja, jag var på slänghumör - så det blev en hel hög med kläder som jag bestämde mig för att låta syster kolla på innan det går till insamling. Nu finns det lite mer plats och det var en del plagg jag hade glömt av att jag hade. Härligt staplande högar av tröjor, t-shirts och linnen visar sig nu när man öppnar garderobsdörrarna. Hmm, får se hur länge det ser ut så. =/

Efter det var jag fortfarande sugen på att fixa och dona så jag pysslade lite i lägenheten och gjorde "vårfint". Blommor till balkongen och putsning av fönster står näst på tur men det får vi ta i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0