Som barn på nytt...

Vädret idag är ju underbart! Synd bara att vi "försov" oss och vaknade halv elva. =/ Brukar aldig ställa någon klocka på helgerna om det inte är något vi måste passa men idag sov vi ovanligt länge. Jaja, det kanske behövdes för trots att det blev lugnt och relativt tidigt igår kväll på AW så är man alltid trött efter en arbetsvecka. Vi hade iaf. en mysig kväll trots att min huvudvärk vägrade att ge med sig. Tog oss till Bitter, käkade lite mat och drack lite vin och pratade. Därefter for vi vidare till Heaven 23 där vi drack varsin drink. Jag fortsatte därefter till Bergakungen där jag fick åka med Ulrika och Daniel som sett på bio. Tack!

Hur som helst. Idag började jag att städa lite hemma innan jag och Andreas gick till hans föräldrar och åt lunch och lekte med lilla Wille. Vi tog med honom på en tur till lekplatsen som han älskar. Vet inte hur många gånger han for ner för rutchkanan - vilken energi dem har de små barnen. Självklart fick man ställa upp och vara på hans nivå så det blev en del åkande även för Emma. =) Det gick lite fortare när jag åkte bara. Kul var det iaf. Det blev en fortsatt promenad till Tobbe där vi lämnade Andreas för en pokerkväll med grabbarna innan vi gick hem till Willes mormor igen.

Nu har jag kommit hem, käkat lite grann och ser på Elfsborgsmatchen - tro det eller än. Lite senare blir det filmkväll med Mariorna, det ska bli mysigt!

Tjing!


BusWille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0