Spontanshopping är det alla bästa

Så var det söndag kväll igen. Vad konstigt det känns att klockan är så pass mycket fastän det är så ljust ute. Det är lite svårt att förstå men det är likadant varje år. Som tur är verskar ju vädret hålla i sig över påsken och det håller vi tummarna för.

Idag blev det en promenad ensam till Knalleland och lite strosande i affärer. Det är skönt tycker jag att ensam gå och kika, särskilt när du inte har bråttom eller någonting speciellt du måste införskaffa. Jag var i och för sig lite sugen på lite nytt att hänga i garderoben men det var inget tvunget. Kanske var det därför jag hittade både ett sött linne, en kjol, en kofta, en väst och ett skärp. =) Därefter lagade vi lite god söndagsmiddag jag och Andreas. Har slappat och tagit det lite lugnt här hemma men nu ska vi snart se "Slumdog millionaire" som tydligen ska vara väldigt bra. Känns bra att jag lyxat till kvällen med gröna vindruvor och lite naturgodis. japp, jag ska hämta det nu och mysa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0