Tristess...suck

Jag har inget att göra och det är inte skoj. Jag har hellre häcken full än ingenting alls. Jag stressar hellre än ligger på latsidan men just nu finns här ingenting att göra för min del och då blir jag less och grinig. Har googlat, surfat och facebookat och allt vad det heter så t.om. det är jag trött på. Hoppas att det kommer in lite mer jobb tills imorgon men det kanske är så över lag att alla lugnar ner tempot så här innan påsk!? Trodde det var tvärtom...

Börjar iaf. ladda så smått för ett spinningpass som börjar klockan 18.00. Funderar sedan på att gallra i min garderob och plocka undan vinterkläderna för att kunna se de kläder som ska användas på våren och sommaren. Det är framförallt bra att städa undan lite så man vet vad som behöver införskaffas. Det är inget roligt projekt men det är ändå inget bra på tv ikväll. ;)...suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0