Under en ångvält

Jäklar vilken värk jag har i kroppen idag. Det var riktigt skönt med body pump igår och jag vill nog påstå att jag körde på för fullt som utlovat. Det har dock sina följder - idag känns det som min kropp fastnat under en ångvält. Ett spinningass var inplanerat i eftermiddag egentligen men det avbokades precis. Känner att det inte riktigt är vad min kropp önskar just nu. Däremot känner jag för en promenad ut i det fina vårvädret så det får det blir. Annars finns inga övriga planer för dagen.

Har försökt föreslå en filmkväll med Austalia som ännu inte setts men finns hemma men vi får se. Den är ju trots allt rätt lång.

Kommentarer
Postat av: Ulrika & grabbarna

Australia, Australia, Australia! :-D

2009-04-23 @ 11:08:51
URL: http://www.papillonalva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0