En kväll med mina Marior

Ikväll kommer mina fina Marior hem på lite mat. Känns så konstigt att inte ha träffat dem på heeela sommaren och jag längtar tills ikväll. På det sättet är det rätt så skönt att vardagen och alla rutiner kommer tillbaka när man börjar jobba igen. Då har man tid till att bland annat träffa sina vänner lite mer frekvent. På sommaren är ju alla på lite olika platser och flyger och far. =)

Igår var sista dagen på min "hästvaktsvecka". Jag har ju som tidigare sagt tagit hand om Fiesta en vecka nu när hennes ägare haft semester och det har varit väldigt roligt att få vara hos henne varje dag även om det såklart tagit en del tid. Hur som helst så avslutade jag veckan med att rida lektion för en duktig instruktör som heter Jenny. Fiesta skötte sig riktigt bra och det är en så härlig känsla när man känner att man hittar knapparna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0