Ett väldigt vackert bröllop

Det har varit en helt fantastisk helg! Går det vara annat än glad när det handlar om bröllop?

Charlotte kom hem till mig i fredags och vi åt räkor och drack vin medan vi badade fotbad och hade ansiktsmask. Supersnygga var vi - verkligen. Att vi pratade en massa behöver jag knappast tillägga - det mesta handlade om bröllopet som skulle ske dagen därpå. Klockan 10.00 på lördagen infann vi hos frisören som gjorde Charlottes hår och smink. Frisören var väldigt gullig och hjälpte även mig med mitt. Efter att vi fått på Charlote hennes klänning och allt annat var på plats så körde jag den fina bruden till kyrkan där Simon väntade utanför. Därefter följde en väldigt vacker vigsel följt av en rolig bröllopsfest i Gesebols bygdegård. Det var fullt med spex, tal och skojigheter och tiden bara rann iväg. Tack Charlotte för att jag fick möjligheten att vara med så nära hela dagen.

Vi sov över hos mamma och pappa som också var med på bröllopet och igår spelade jag, Andreas och pappa golf innan vi blev bjudna på god middag och åkte hem för att jag skulle hinna till Fiesta och rida innan det blev för sent.

Jag har svårt att sluta tänka på hur rolig och fantastisk fin lördagen var och får nästan en tår i ögonvrån när jag tänker tillbaka. =) Bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0