Fru Nyman

Pratade precis med Charlotte i telefonen. Frågade om hon var nervös med tanke på att det endast är tre dagar kvar till hon ska bli fru Nyman. Hallå, det är ju inte varje dag du går och gifter dig så klart man är nervös men hon svarar helt coollugnt.
- Nä, det är jag inte. Jag kanske hinner bli det på lördagsmorgonen men inte nu. Shit, hade jag varit i hennes kläder nu hade jag varit toknipprig. =)

Hur som helst så kommer hon att komma till mig på fredag kväll för att äta räkor, dricka vitt vin och möjligen ta ett fotbad och en ansiktsmask eller två. =) En riktig tjejkväll med andra ord så där dagen innan hennes stora dag. På lördag morgon ska jag följa med till frisören där vi förmodligen stannar tills det är dags att skjutsa henne till kyrkan. Åhhh, så spänannde, JAG är pirrig i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0