Frustration!

Vet ni hur frustrerande det är att sitta på ett kontor utan något som helst att göra när solen skiner från klarblå himmel!? Jättefrustrerande! Igår var chefen snäll och skickade hem mig halv tre med betalning så jag kunde njuta av solen sa hon och för att det inte fanns något att göra. Önskar så att hon kunde säga likadant idag. =)

Från och med igår så ska jag vara hästvakt en vecka. Fiestas ägare är bortrest och jag har lovat att ta hand om henne dessa kommande dagar. Det var ett bra tag sedan jag red nu vilket jag känner idag. =) Hur som helst så åkte jag till stallet igår kväll för en ridtustörre hit. Varmt och dammigt och när Fiesta till sist hostade några gånger tog jag ut henne i skogen en liten sväng istället. När jag åkte hem märkte jag att jag var helt svart i ansiktet av allt damm. =)

Hoppas på bättre tur med paddocken idag. Kan tyvärr bara en ridväg och det blir långtråkigt i längden. Hoppas på att få följa med någon av de andra tjejerna på en ridtur någon dag så jag får lära mig någon ny väg...men då gäller de att man är där samtidigt som någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0