Halvvaken

Visst är det hemsk när man vaknar och det känns som att man inte sovit en blund och att man knappt lagt huvudet på kudden!? Så kändes det både i morse och igår - förstod inte hur jag skulle orka ta mig upp. Usch och fy, det är bara att kravla sig upp och tvätta bort gruset i ögonen. Så!

Att jag inte riktigt hade vaknat när jag kom till jobbet märktes genom att jag skulle öppna ett indesigndokument och råkade på något märkligt sätt radera det ut i cyberrymden. Puts väck så var det borta - gick inte ens att ta ut från papperskorgen.

"Du får antingen ringa killen som har hand om servern eller göra om dokumentet" sa Sami som var nära till skratt. Eftersom det kostar en del att "ta tillbaka" dokumentet genom att ringa serverkillen och eftersom dokumentet inte var allt för krångligt att göra om på nytt blev det till att göra om! Suck! Vilket dumhuvud jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0